THAILAND - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu THAILAND - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu

THAILAND

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

05 Maart 2014 | Thailand, Singburi

Ja ik leef nog jongens, maar ben zo aan t genieten dat ik steeds vergeet te schrijven...

Van het weekendje hua hin heb ik genoten, beetje jammer dat mijn rug zo verbrand is dat ik daar nu weer net zo wit ben als toen ik aan kwam, maar dat heb je als je 6 uur lang aan het chillen bent op het strand haha! Zondag het strand dus maar overgeslagen en er een heerlijk relaxt dagje van gemaakt. Fish spa, voet massage en pedicure! Helaas was het daarna alweer tijd om richting Singburi te gaan. Dit werd het eerste nachtje in het andere huis en het bleef maar bij 2 nachtjes, want we waren erachter gekomen dat we bed bugs hadden.. Dus met z'n alle naar het lemon house!

Mijn week op het weeshuis bestond vooral weer uit werken en lekker spelen met de kids. Ze hebben me wat nieuwe hand-klap spelletjes geleerd en die zijn een heel stuk moeilijker als die ik vroeger altijd deed! Vrijdag was mijn laatste dagje op het weeshuis, blij na al het zware werken, maar ga die lieve kindjes wel missen.

Vrijdag ben ik met Karen, Bert en Stine naar Bangkok gegaan. Aangekomen in het hotel bleek dat Romana, Anna en Greg in hetzelfde hotel sliepen, super gezellig! Met z'n allen een hapje gegeten en gefeest op khao son road. Op khao son road nog wat afgesproken met Mathilde en haar vriendin, want die vertrokken maandag naar Vietnam :( Zeker een leuk avondje gehad. Volgende ochtend rustig aan gedaan en de hele middag geshopt. Ook waren Nina en Isabelle eindelijk aangekomen dus de groep was compleet. 's Avonds weer lekker gefeest en de volgende dag helaas weer op tijd naar huis. Samen met Isabelle, Bert, Greg en onze tassen in een tuk tuk richting het busstation. Dat dus een keer en nooit meer! Heerlijk weekend gehad in Bangkok, maar ik moet nog een keer terug om de toerist uit te hangen!

En oja, ik ga niet afvallen hier, daar is al het thaise eten te lekker voor.

Zit nu tussen de apen, maar dat horen jullie later allemaal. Kus!

  • 05 Maart 2014 - 13:11

    Marloes:

    super leuk mop! geniet ervan! en bruin terugkomen hea en niet rood!
    mis jeeeee xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2014

Laatste weekjes

05 Maart 2014

THAILAND

21 Februari 2014

De tweede week

17 Februari 2014

Eerste week

10 Februari 2014

Veilig aangekomen
Mirte

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 3358

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 28 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: