De tweede week - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu De tweede week - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu

De tweede week

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

21 Februari 2014 | Thailand, Singburi

Ik schrijf dit vanaf een laptop, yeah, zoveel makkelijker! Lief kamergenootje heb ik ook.

Mijn eerste week op het weeshuis zit erop. Ik moet zeggen, het viel me in het begin wat tegen. Het is een ongeregeld zooitje! Na twee dagen toch wel mijn plekje gevonden daar. Heb al aardig wat werk verricht, hadden jullie zeker niet verwacht van me haha. Ik heb tegels gelegd, cement gemaakt, de bedden verschoond en geschilderd. En dat in de zon met zeker 30 graden pff.
De kindjes op het weeshuis zijn echt super lief, de eerste dagen waren ze niet zo gek van ons, maar nu delen ze hun knuffels met me en mag ik mee touwtje springen. Ook geprobeerd ze wat Engels te leren, maar ik ben bang dat me dat niet gaat lukken. Het is zo moeilijk om met ze te communiceren!

Dinsdagavond zijn we naar de avondmarkt geweest, de eerste markt voor mij in Thailand hier. Erg gezellig, maar ik ben niet zo'n fan van de vleesafdeling. Varkenskoppen, vliegen en een vieze lucht! Woensdag hebben we een chille dag gehad. In de middag lekker naar het zwembad geweest om te werken aan mijn kleurtje. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik nu terug zou komen jullie denken dat ik niet ben weg geweest. In de avond hadden we weer de gezamelijke bbq, wat altijd een feest is. Eindelijk vlees haha! Donderdagavond had ik maar een missie, pizza. Dus richting tesco voor een pizza hawaii en wat was die lekker!

Vandaag heb ik het weeshuis even overgeslagen, omdat we na het weekend gaan verhuizen naar een ander huis en ik al mijn spullen nog moest pakken. Dus mijn spullen gepakt, heerlijk wat geslapen, geholpen met koken en verder wat gechillt! Over een halfuurtje vertrek ik naar Bangkok om vanaf daar naar Hua Hin te reizen voor een weekendje strand met Mathilde. Lange reis voor de boeg, maar ik heb er zin in.

Laat jullie snel weer wat horen x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2014

Laatste weekjes

05 Maart 2014

THAILAND

21 Februari 2014

De tweede week

17 Februari 2014

Eerste week

10 Februari 2014

Veilig aangekomen
Mirte

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 3360

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 28 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: