Veilig aangekomen - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

10 Februari 2014 | Thailand, Singburi

Sa-wad-dee, ja ik heb mijn eerste thaise les gehad en nee het was niet makkelijk!

De reis van 16 uur is helemaal goed gegaan, het ging me zo makkelijk af dat ik in de stress raakte haha. Op het vliegveld
heb ik meteen gemerkt hoe vriendelijk de thaise mensen zijn. Ik raakte aan de praat met een jongen die toevallig in singburi woont en hij kon me wel een lift geven. Toch maar braaf naar de vrouw gegaan die me aan het opwachten was, met een naambordje ja! Die avond met de meiden naar de stad geweest om wat te shoppen en vroeg te bed, want wat was ik moe na 30 uur zonder echt te slapen. Vandaag begonnen met de introductie week met wat mensen, leuke dag gehad!

Nu nog wat aan het chillen buiten met een boek en dropjes, kan niet beter.

Laat snel weer wat horen! X

  • 10 Februari 2014 - 14:17

    Monique:

    HA Mirt, zo te lezen heb je het al naar je zin daar. En heerlijk chillen in het zonnetje.....pfffff zou ik ook wel zin in hebben hoor. Xxies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2014

Laatste weekjes

05 Maart 2014

THAILAND

21 Februari 2014

De tweede week

17 Februari 2014

Eerste week

10 Februari 2014

Veilig aangekomen
Mirte

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 3351

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 28 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: