Veilig aangekomen - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

10 Februari 2014 | Thailand, Singburi

Sa-wad-dee, ja ik heb mijn eerste thaise les gehad en nee het was niet makkelijk!

De reis van 16 uur is helemaal goed gegaan, het ging me zo makkelijk af dat ik in de stress raakte haha. Op het vliegveld
heb ik meteen gemerkt hoe vriendelijk de thaise mensen zijn. Ik raakte aan de praat met een jongen die toevallig in singburi woont en hij kon me wel een lift geven. Toch maar braaf naar de vrouw gegaan die me aan het opwachten was, met een naambordje ja! Die avond met de meiden naar de stad geweest om wat te shoppen en vroeg te bed, want wat was ik moe na 30 uur zonder echt te slapen. Vandaag begonnen met de introductie week met wat mensen, leuke dag gehad!

Nu nog wat aan het chillen buiten met een boek en dropjes, kan niet beter.

Laat snel weer wat horen! X

• 10 Februari 2014 - 14:17

Monique:

HA Mirt, zo te lezen heb je het al naar je zin daar. En heerlijk chillen in het zonnetje.....pfffff zou ik ook wel zin in hebben hoor. Xxies