Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Texel, Nederland van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Texel, Nederland van Mirte Spilker - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

07 Februari 2014 | Nederland, Texel

Daar zit ik dan, alles in gepakt en alles geregeld. Tenminste dat hoop ik! Vanavond laatste afscheid van vrienden en familie en dan laatste nacht in een comfortabel bed. Morgen bootje 7 richting schiphol en om 12 uur vliegen naar Kuala Lumpur, vanaf daar vliegen naar Bangkok. Een reis van totaal 16 uur, wat zit ik daar tegen op haha! Ik heb er super veel zin in en ja guys, ik vind het ook super spannend!! Ik laat jullie snel wat horen.

<3


  • 07 Februari 2014 - 15:35

    Monique:

    Ha lieverd,
    ik vind je super stoer !!!
    En stiekem ook jaloers, wat een heerlijke ervaring in een
    nieuw land, nieuwe vrienden.
    Maak er een toffe tijd van en vooral genieten van alles.
    Vind het ook echt super dat je bij weeskindjes gaat helpen, verwen
    ze maar lekker daar ;)
    Xxxjes je oompie en tante

    Ps. Let goed op jezelf schat !! Goede reis en genieten Xxx love you

  • 10 Februari 2014 - 18:29

    Betty Vlaming :

    Heel veel plezier en geniet van deze mooie reis Gr Gerrit en Betty

  • 10 Februari 2014 - 21:24

    Baukje Kedde:

    Hoi Mirte,

    Fantastisch dat je deze reis maakt en dat je in Thailand gaat werken. Heel veel plezier en mooie ervaringen wens ik je toe.

    groetjes,
    Baukje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Texel

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2014

Laatste weekjes

05 Maart 2014

THAILAND

21 Februari 2014

De tweede week

17 Februari 2014

Eerste week

10 Februari 2014

Veilig aangekomen
Mirte

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 3356

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 28 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: